Sverige borta...

åh så trist att se Sverige försvinna ur EM 2008! Men spelar man som de gjorde igår så är det svårt att ta poäng...trist är namnet!

Det var jag,mamsen och Anders som kollade hemma hos mig,förra matchen i lördags såg jag hos Therese o Maya,det var kul att få träffa de igen,ses så sällan.

I helgen,på söndag tänkte jag försöka åka å hälsa på mormor,får se om jag får med mej Emelie också :) Var så längesen jag träffade mormor,man får ju skämmas egentligen,men men man prioriterar andra saker :(

I helgen ska mamsen å Anders fira midsommar i Norrfällsviken,de åker i eftermiddag så jag tänkte åka till de efter jobbet vid två o träffa de lite,önska de trevlig midsommar och så... :)

I måndags när jag var ledig var jag förresten med Maria på stan,vi bokade äntligen vår resa! Åker till Ayia Napa Cypern på söndag! Vi bilar till Stockholm,ställer bilen på Benstockens långtidsparkering :) Emelie ska lifta med också för hon ska på en jobbintervju i Stockholm hos gymmet SATS,jag önskar dej all lycka till som jag kan gumman!

Idag ska jag å Maria växla pengar på FOREX o köpa solkrämer o så ;)

Ha en bra dag så länge! Puss puss ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0