Musse Pigg




Å nu menar jag inte den riktiga tecknade utan mammas FORD Mustang,var ute igår å körde med mamsen å Anders som sällskap,vi tog en tur upp till Södra berget o kollade på de cirka 200! corvetter som stod på deras parkering däruppe,den ena snyggare än den andra! Åh nice...det är svenska corvetteklubbens medlemmar som är här i helgen,så schysst att se så många uppradade på samma ställe,häftigt.

Annars nu i helgen så jobbar jag :( å det är inte kul att kliva upp tidigt på helgen,det är det aldrig förresten...I hate to get up in the morning! Inget för mig,bara om solen skiner och man är leeeedig ;)

Ikväll blir det till att se fotboll,ska åka hem till Therese efter jobbet å käka med henne sen ska vi heja fram Sverige gul o blå till seger.

Har även fått ledigt vecka 26 så jag ska försöka hitta nån najs sista-minuten o dra iväg med några eller någon vän,det blir gött,bara vi hittar någon till bra pris...sola å bada,ligga å steka hela dagarna,det är livet för mig,det ljuva livet ;)

Puss puss så länge take care!

Hoppas förresten att ni klarade er från olyckor eller olyckshändelser av alla slag igår på fredag den TRETTONDE!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0