Midsommar!

Imorgon är det för de som inte vet Midsommarafton,då skall jag åka till Juniskär o äta gomiddag o så med Emelie med flera,vi ska vara hos Sandra,det blir dömysigt o roligt. Hoppas på bra väder,sol o värme :)

Idag åkte jag till mamsen efter jobbet o var lite med henne o Anders innan de tog Musse Pigg o åkte till Norrfällsviken,de har hyrt stuga där tillsammans med Emelies mamma o några till...när de for så åkte jag å hämtade Maria uppe hos henne.

Sen drog vi ner på stan o växlade pengar,köpte sololja med mera inför resan plus att vi var på Apoteket o köpte Mygga. Jag har ju fått såna bett när jag varit utomlands så jag tänkte ta det säkra före det osäkra :) Lika bra för det är ju så jobbigt med bettena i värmen!

När vi kände oss nöjda i city efter typ 2 timmar så drog vi ut på ön o hämtade ut ett paket med 4 st döläckra klänningar som Maria beställt från forever 21 och så passade vi även på att mätta våra hungriga magar o trötta kroppar med mat på Riviera mums vad gott o vad mätt vi blev :)

Efter det åkte vi hem till Maria å hade modevisning,de var jättesnygga allihopa,en av klänningarna kanske jag ska köpa av Maria,hon tyckte inte den satt så bra så hon kan sälja den till mig om jag vill...så jag ska fundera på det,den var jättesnygg ;)

Åh vad trött jag var sen när jag åkte hem till mej,jag duschade av mej o la mej sen somnade jag framför Portugal-Tyskland nån timme...

Imorn ska jag tvätta o fixa inför resan,packa lite kanske o handla till maten imorn,ska se om jag solar lite också...och åker upp till pappa på graven o köper med nåt fint till honom...åh vad jag älskar dej mest av allt o saknar dej älskade papsen!!!

Puss puss puss

sov så gott ;) Sköna drömmar...

Åh jag fattar inte att jag åker till Ayia Napa snart!

Night!

Förresten! Jag har fått låna världens snyggaste oldstyleklänning av Maria,värsta secondhandfyndet...hur het som helst,ska se om jag kommer till skott o lär mej hur man lägger in bilder här haha så ska ni få se den o lite annat framöver :)

Förstår att det inte är lika roligt o läsa utan bilder... :( men men så är det just nu jag ska skärpa mej på samma sätt som jag ska börja blogga mera för jag har förstått att det faktiskt finns ni som läser min blogg,tack kära ni :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: pöppe

åhh... va underbart vi kommer få det gummsan!!! =P

Kan tänka mig att du bli snyggast ikväll i den klänningen. puss

2008-06-20 @ 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0