Mätt...

åh vad trevligt det var igår hos Sandra,vi åt o drack gott typ hela kvällen från o till så man var mätt mätt mätt när det var läggdags :) Vi spelade kubb o hade allmänt trevligt,fick träffa flera av Sandras kompisar som verkligen är hur trevliga o coola som helst,Alle till exempel,vilken störtskön tjej! Go girl!

Knäppte lite bilder också som jag ska lägga in här,sitter på jobbet nu men när jag är hemma så...

Idag när jag slutar tänkte jag åka hem o börja packa,har inte packat i något alls i resväskan o imorgon åker jag ju :) dags kanske...åh vad jag längtar,ska bli så skönt o komma bort ett tag,re-re-re-re-relaxa lite,Maria o jag ;)

Ligga o steka hela dagarna o äta o dricka gott på Ayia Napa,inte varje dag man gör det så det gäller o njuta,ta vara på veckan till 100 procent,hoppas den går saaaakta.

Ha det bra så länge nu är rasten slut,jobbar kortdag idag så det är skönt :)

Puss puss på er o hoppas ni också hade trevligt igår

Take care ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0