GLAD MIDSOMMAR!

på er allihopa...vädret är väl helt okej,det hade tydligen regnat inatt o så länge det inte blir regn så är väl allt bra :)

Idag har jag tvätta,handlat jordgubbar med mera till ikväll till mej o Emelie,det blir mumsigt värre o trevligt.

Var upp på graven till papsen,köpte med en jättesöt liten svart kruka med en planterad liten ros i som var sprayad i silver på bladen o en fjäril isatt sen köpte jag även till en midsommarstång som jag satte i sen åkte jag upp till graven med den! Åh vad fint mamsen hade gjort däruppe också,nu är det ombonate värre vill jag lova, men pappa vi älskar ju dej o saknar dej mest av allt så...inte så konstigt!!!

Nu sitter jag här,med klänningen på! Helt otroligt jag kunde stänga den själv,det är alltså en dragkedja bak på ryggen...men vill man så går det ju ;) Slipper Emelie komma förbi mej sen å dra upp den :) Kan vi åka direkt till Sandra,det blir perfekt!

Åh vad jag längtar till maten nu,jag är så hungrig!

Har inte packat nåt idag men tagit fram lite av varje som ska med så det ligger grejer lite överallt hemma,det är ingen vanlig syn @ my crib om man säger så...ni som känner mej vet vad jag menar ;)

Nej undra om man ska spegla sej några sista gånger nu o se så att man får med sej det man ska...

Ha en underbar midsommarafton o trevlig semester på er som har det,det har jag nu snart,en vecka,jobbar bara imorn sen blir det Ayia Napa för hela slanten one week!!! Åh vad gött!

Tusen pussar på er,ciao ;)

Take care...hörs snart med bilder från ikväll förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0