Biopremiär!

Nu sitter jag å väntar på att Maria ska komma å hämta mej,vi ska gå på SATC Sex and The City-premiären ikväll,det blir najs...





Idag har jag faktiskt fått en början av min packning,skönt å kommit igång...får se hur det slutar imorn är det ju dags,hoppas man inte glömmer nåt viktigt,men det brukar gå bra,jag är nog rätt bra på att packa ändå fastän att det är en av de svåraste sakerna jag gör ;)

Hur fasen ska man veta vad man är sugen på att använda en hel vecka,har ju fullt sjå här hemma å välja...suck vilket ilandsproblem med stort I!

Nej nu kommer nog Mariah snart får jag hoppas,sitter här klar o väntar iallafall.

Märkte även att filmen är 2timmar o 25 minuter,inte längre ändå elle´?

Puss puss ha en trevlig kväll vad ni än gör because i will ;)

ha d gött,hörs kanske när jag kommer hem om jag orkar...

Ciao nu fick jag mess! säkert Maria,hejDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0