Ayia napa here I come


nuu äre bara de sista detaljerna som ska göras.. alltså snygga till mej själv och få igen väskan.. och skriva det här inlägget förstås! :) Emelie har hjälpt att välja ut kläder som jag ska ha i resvägen.. de här kommer bli sjukt kul, en resa som jag aldrig kommer att glömma :D!

Så så fort vi är klara här åker vi å hämtar Maria , åker på Mc-driven och köper en börjare till Emelie sen tankar vi bilen och sen är det bara å gasa! :D

vi höres när jag kommer hem, och ses också får jag hoppas då är jag förhoppningsvis brunare än en pepparkaka..
 för nu ska jag marinera in mej och steeeeka hela dagarna! :P
hoppas ni får en bra vecka, det lovar jag att jag ska ha ialf! :D
Pussar å kramar, take care!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0