What Happened In Ayia Napa...

Stays In Ayia Napa! Haha herregud vilken helst sjukt rolig o VARM resa vi hade jag å Maria!





Har nog aldrig svettats eller skrattat så mycket under en vecka som jag gjorde på cypern,Ayia Napa nu vecka 26 :)

Hur ska jag nu summera veckan,var ska jag börja..?

Vi har iaf haft helt otroligt varm,sovit bara ett par timmar per natt,solat,ätit gott,druckit gott,badat...ja allt man kan tänke sej!



Grabbarna grus är ju ett skandinaviskt ställe på cypern som vi beslkte flitigt,även blue moon bar som "hörde ihop" med de...så när de stängde på grabbarna gick vi dit...var även sista natten på ett ställe som spelade bara R´n B musik o hip hop,hur klockrent låter inte det?! Lika klockrent som det var vill jag säga ;)

Träffade fler svenskar som vi hängde med,de flesta bodde på samma hotell som oss...det var bara ungdomar i vår ålder typ på hotellet,eller ja överallt...so sweet! Det var som om vi var på ett festkollo allihopa :)

Vi badade nästan varje kväll,eller varannan,jag å Maria turades typ om :) Var det inte i Medelhavet där tidigt på morgonen efter en blöt utekväll så var det i den förbjudna bada-inte-poolen.

Svetten lackade ju dygnet runt....











Roadtrippen till Stockholm var också mycket najs,det var ju jag,Emelie o Maria som körde min bil ner till Benstockens långtidsparkering där vi lämnade bilen å tog bussen till Arlanda,där fikade vi frukost efter att vi hade checkat in väskorna :) SEn var det typ dags o gå till Gaten å då fick vi säga hejdå till lilla Emelie,det var sorgligt! Men men sånt är livet...

Emelie skulle ner till Stockholm på en jobbintervju som gick bra,hon skulle höra av sej när hon hade flyttat till 08

Igår när vi skulle flyga hem var det inget vidare för jag fick känna av magsjuka eller matförgiftning där på söndagmorgon så ni förstår ju själv hur man kände för att resa hem...det enda jag ville var att ligga i sängen i vårt AC-sovrum hela dan PUH tungt...men det gick,jag kom hem å fick ju då stanna hemma från jobbet även idag tisdag,nu har det varit lugnt ett tag får se hur jag mår imorn...

Jag skriver nå mer imorn eller nåt nu ska jag krypa ner i bädden lite tänkte jag!

Förresten,tack allihop som jag fick chans att träffa på Ayia Napa 2008!!!

Puss puss puss ha det bra!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: maria

Hahhahaahahaha,,, fy faan va roligt att gubben kollar in i din kamera, hahahahhahaha ja dööör

2008-07-02 @ 00:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0