utgång...

haha det blev en utgång igår ändå.

Var först på birsta med mamma hela dagen,jag shoppade 3 par skor sen så kollade vi på lite annat o småhandlade o så...åt lunch på drakenglass,focacciamackor som Lina gjorde :)

Sen det bästa av allt o som var det viktigaste,vi bokade vår resa till Turkiet Alanya! Den 27 september åker vi,åh vad det kommer bli härligt!

När vi var nöjda o glada så åkte vi först upp till pappa på graven o fixade så det blev fint,sen skjutsa jag hem mamma o jag åkte hem o sov lite o gjorde mig iordning...blev ju bjuden på plankstek o rabarberpaj,det tackar man ju inte nej till :)

Anders stod för planksteken o mamma för pajen,mums vad gott det va´!

Emelies mamma Paula åt också med oss,så jag umgicks med de,satt o prata o så...

Sen där efter halv tolv nån gång så bestämde jag att jag skulle åka in till stan till Maria å hennes vänner som va i stan så vi träffades utanför jocks sen gick vi upp till Josefin som bodde där,åh herregud vilken fin lägenhet hon hade!!! Åh det var som att komma till himlen! My god vad fint där va...jag vill också! Men men det kommer väl d å...en superschysst lya mitt i stan till bra pris som hon,vilket kap,men vissa har ju tur :)

Så när det var dags att gå så gick vi bort till oscar där såklart bara jag o Josefin kom in för Maria,Isabelle o Johanna tror jag den tredje tjejen hette är ju födda -86 o han var ju sååå vrång! Ett sällskap på 5 pers o två får gå in...surt. Men vi gick in o kollade läget iaf jag o Josefin,tog stämpel o så sen gick vi ut o till Svenssons där resten hade hamnat,där var det ju packat som vanligt o där var jag till de stängde klockan 2.träffade nämligen Anne-Lee där så jag hooka upp med henne,för Maria hon va borta,poff!

Sen när vi skulle gå därifrån så vem sitter inte mitt på torget med mobilen vid örat?! Jo Maria...hon var så inne i samtalet så vi gick vidare :) Jag vet hur det kan va ibland...men då iaf så gick vi bort till Oscar jag å Anne-Lee å röjde loss! ;) Fan vad kul d var,å varmt! Kändes nästan snudd på Cypern!

Det var grym musik o allt var bra!

Vi var där till de stängde åsså sen drog vi bort till max o käkade o sen åkte vi hem,skjutsade 2 andra killar också hem,som vi käkade med därinne,Jimmy o Danne haha fy vad roliga de var,skrattade så mycket åt och med de :)

Nu har jag väl varit vaken nån halvtimme o ska krypa ner i sängen en sväng till,bara mysa hela dan är det tänkt,får se hur länge det blir...

Puss puss så länge o mysig söndag!!!

Ciao so long..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0