Tvättis

idag efter jobbet åkte jag o hämtade upp Maria o vi åkte hem till mej o la i tvätten i maskinerna sen gick vi o åt pizza på kubenpizzan...efter det hängde jag tvätten o duschade sen så åkte vi ut till IKEA o gick där o kollade lite,hittade faktiskt precis den byrå som jag tänkt mej på halva priset på fyndet men fick ju inte med den hem så...får se om jag kan lösa det en annan dag om den är kvar,vore ju klockrent!

efter IKEA åkte vi in till stan å tog en fika ute på Wayne´s,hur skönt som helst men trist folk o 95% tjejer!!! Booring...


idag hade jag med mej laxmatlåda som blev över från mamma igår,sååå gott! härligt med lax...jag hade tagit med en filt så på alla raster gick jag ut o la mej o solade o myste...


nu ska jag krypa ner i min nytvättade säng :)

puss puss jag är tröttis...

ciao ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0