Tröttis

Åh jag är så trött...vill sova så mycket som möjligt,suck! Tungt med tidiga morgnar,det äringet för mej :( me no likee


Är nu hos mamsen o myser med henne o Anders,har fått nybakta bullar som Anders bakat,mycket gött! Nu blir det en slät kopp kaffe å lite skitsnack i köket :P

Efter jobbet idag åkte jag hem o la mej,var så trött,vaknade halv sju o trodde jag hade sovit över,fick för mej att det var morron o att klockan var halv elva o jag börjar halv åtta imorn! Herregud det är så hemskt när det blir sådär,det är ju inte första gången direkt :)

Jaja ha det bäst o sov så gott när det blir dags nu ska jag gå o va social med mina älskade "pals"


puss puss puss på er ha d gött ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0