Tjena tjena

hoppas allt är bra med er alla därute,själv är jag sååå sliten efter de här hårda men dösköna veckorna! Först Ayia sen GF herreguuud...men roligt som bara den har jag ju haft,you only live once även ;)

Tack alla som jag var med på GF det var sjukt bra! Trist bara att det var så kallt å ruggigt på lördan...men men så är det när man lever o frodas i Sverige! Annat är det på Cypern ;) Oh gah vad jag längtar tillbaka o önskar att jag var där nu o ett bra tag till farmöver,bara vara på Ayia o softa runt på grabbarna grus o black & white o nissi beach o allt vad det var !!!


Idag efter jobbet ska jag till birsta med Maria,kika runt lite,var så längesen jag var där nu...det sla bli kul,trots att jag är sååå trött,men det löser sej när jag får gå runt å spana o kanske får en o annan kasse att bära hem nåt fynd i ;) brukar lätt bli så om man heter Linda Pettersson!

Back 2 work, ha det gött så länge så ses vi snart igen,ska lägga in nån bild från i helgen åsså,det var ju premiär för en av mina klänningar i fredags :)

Pusssssssas!

Älskar er,ni vet vilka ni är o var ni finns i mitt hjärta...glöm aldrig d.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0