Stekt


har varit på Tranviken hela 4 gånger denna vecka å stekt mej ;) Mmm! härligt,nu har man fått tillbaka den där gyllenbruna färgen som man hade när man kom hem från Cypern,nästan...inte riktigt så mycket kanske men snart :)

imorn ska jag försöka komma iväg också,får se vem jag får med mej,alla jobbar ju...kanske Sandra följer med,vi får se,hoppas iaf det!

idag var jag med Therese därute o hade det underbaaart. Vi solade från typ halv ett till halv fem. Soft.

vi träffades på ica maxi först där vi kö´pte med oss rökt kyckling i skivor,potatissallad,körsbärstomater,biggaråer/kösrbär o fruktsallad.
 
när vi kom fram så åt vi på en gång för vi var så hungriga,vi struntade nämligen i frukosten innan vi åkte hemifrån...när vi satt o åt så flockades naturligtvis fisk-jävla-måsarna ovanför oss! åh vad de är vidriga o jobbiga..! så det var bara att äta upp å plocka bort  maten så den inte var synlig för de... å bära till soptunnan för att vi skulle få vara ifred...dryyygt men sant

det är ju rena guldgruvan för de därute...

när vi gav upp där vid halv fem så åkte Therese hem o jag stannade med mamma o Anders å vi åt på restaurangen innan vi åkte till mormor o hälsade på. Anders åt en bakad potatis med skagenröra o jag å mamma kycklingsallad resp grekisk sallad...det var gott,så hungrig efter all tid i solen :)

hos mormor drack vi kaffe o surrade lite blandat med henne...efter det fick jag skjuts till ica maxi där jag hade parkerat bilen,gick in o handlade hårtoning och snackade med Sandra som stod i infon.

sen nu sitter jag här o har städat till här hemma o tonat håret,ska borsta tänderna nu o lägga mej o kolla lite tv tänkte jag,sen lär man väl slockna!

puss puss sov gott

ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0