Shoppalkoholist,javisst!

Åh herregud,jag har STORA problem med min shopping,ungefär som rökare har med sin rökning,man kan fasen jämföra så...

Skor o väskor är min passion som många andra kvinnors !!! Å det värsta är ju inte att det kostar sjukt mycket pengar för jag handlar ju inte svindyra grejer det värsta problemet är att nu har det gått så långt att jag inte har plats med kläder o väskor o skor hemma,nu är det fullt!

Så hädanefter blir det till att rensa lite (vilket jag har sjukt svårt för) vill inte göra mej av med d jag har...vill spara allt :)
Då är det inte lätt...

Så jag får ta tag i detta nu o köpa nån till garderob o byrå som jag kan få plats,eller iaf mera plats...även att jag har en klädkammare som är proppfull!

Var med Maria idag på stan o shoppade loss lite köpte ett pars kor,ovanligt va´? Ett par döschyssta Lacoste-skor,sen hittade jag 4 secondhand plagg vi åt sallad på coffeehouse o en mjukglass,var nere på stan o sprang runt överallt från typ 3 till 6,även att vi gick från Maria o hem sen igen,helt slut nu...

När jag kom hem så tvättade jag upp kläderna och duscahde o så,o nu är jag hos mamsen o kollar lite tv...

Ha d gött nu ska jag krypa ner i soffan

PUSS PUSS på er! 

Ciao ;) /Linda the shopaholic...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0