Mysigt värre

Idag efter jobbet åkte jag hem å fräschade till mej sen åkte jag o plockade upp Anne-Lee hos henne o vi åkte o köpte varsin sallad på coffeehouse som vi tog med...

Anne-Lee kom ju på värsta klockrena idén,eftersom vi skulle gå runt sidsjön så tyckte hon vi skulle ta med oss maten o sätta oss på en brygga o mysa...o det var den bästa idén som kunde kommas på för det var verkligen huuuur skönt som helst!!! Åh vad mysigt d va...helt stört med solen som blänkte på vattnet o som stekte på oss...Mmm me likee very much!

Vi satt där o käkade o självklart kom det först lite fiskmåsar som var störiga sen var det dags för nästa störmoment,typ 10 "små"pojkar som kom på deras vespor o skulle naturligtvis få för sej o bada vid våran brygga,så där kom de o plaskade på o levde om en liten stund medan vi låg där o blev lite nedstänkta,men det var rätt skönt ändå,who cares...

När vi suttit/legat där på bryggan i cirka 2 timmar tyckte vi det var dags att ta den där promenaden runt sjön som vi var där för från första början,klockan hade börjat bli ganska mycket också...så vi fortsatte o pratade en massa fram till vi kom runt o till parkeringen,sen åkte vi en sväng på ica kvantum o sen bar det väg hemåt.

Jag skjutsade hem Anne-Lee sen åkte jag hem o hämtade mammas nyckel hem till henne så jag kunde åka o vattna hennes blommor.

Och nu har jag äntligen kommit till ro och har duschat o ska krypa ner...

Imorn blir det jobb 8:30-17 sen måste jag hem om packa o så till stockholmsresan,jag åker ju på lördag om allt går som det ska ;) så imorn får jag ta in väskan o packa ner lite av varje...

alltid lika spännande o packa,eller vad säger ni? hur ska man veta vad man vill ha på sej om några dar när man knappt vet vad ska ha på sej när man vaknar på morgonen o är hemma?! Haha det får bli dagens ilandsproblem :)

Vad ska jag ha på mej idag? Åh vad jobbigt...(För mycket kläder att välja på? Svar ja.)

Ha det gott vad ni än gör om ni jobbar eller har semester!

Puss o godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0