Härlig ledig dag...

idag var jag också ledig,vaknade av att det ringde på dörren kvart i nio imorse,åkte rätt upp av ringklockan! Åh just ja sotarna! Alldeles panikslagen "röck" jag åt mej min kimono o slängde på mej den o gick o släppte in de...

de var här o fixade i köket o badrummet plus att de öppnade ventilerna vid fönstren...allt för att ventilationen ska funka bäst. Sedan rekade de också att jag hade en brandvarnare o att den fungerade,på 10 minuter var de färdiga! Skönt! Då kunde jag slumra in i min skönhetssömn igen :)

Jag klev upp vid elva o packade iordning badväskan o gick bort till kubenbadet. Där låg jag o sloade från halv tolv till kvart öevr fyra,åh vad det var skönt! Inget sällskap dock men det gick bra ändå,låg o lyssnade musik,kollade på folk,löste korsord o softade på...

efter det gick jag hem o fixade lite...duschade bland annat,sen åkte jag hem till mamma o käkade lax o myste på innan vi alla tre åkte in till olearys med mustangen o kollade matchen...

godnatt nu måste jag sussa så jag kommer upp imorn,det är nämligen jobb som gäller imorn!

puss puss

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0