Freeedag

skönt med fredagar,om man är ledig...vilket inte jag är den här helgen :( men men det får gå ändå :) Idag jobbade jag till halv sex,d gick rätt bra faktiskt,förutom att jag tog fel på tiden imorse,var stensäker på att jag började halv tio men tydligen var d nio =P men d löste sej!

idag på lunchen satt jag ute å pratade med Barbro som jag jobbar med o hon berättade att hon hade blivit attackerad av en fiskmåsjävel,fy vad hemskt det lät,han hade flugit rakt in o hackat i hennes bakhuvud...o hon hade gått å rökt så när hon viftade o fick panik o grät o allt vad det var så brände hon ju sig i nacken :( fy för äckelfåglar!

å varför den hade attackerat henne var för att det var fiskmåsungar i närheten som de skulle rädda/skydda...o inte nog med det nån dag efter så när hon satt ute på rasten så hade en man från hl display (företaget som ligger granne med oss) blev han attackerad så han hade slängt sig in i bilen,detta låter som det är ett skämt men det är helt SANT! helt stört...tur att det inte var jag...

har varit ute på midlanda o hämtat Tom som kom hem från Stockholm över helgen skjutsade honom i mustangen till Peppe,hans kompis på bergsgatan,de skulle grogga såklart,herreguuud vilka killar,helt otroliga,alltid onykter ;) hahahaha hur orkar man?! De tyckte bilen var grym! En V8 o en motortvätt sen så,tyckte Peppe,då sa jag att jag är bara ute o glider ju o tvätten kommer snart...

nu måste jag go and take a pee sen ska jag ut o köra lite Musse med mamsen o Anders,sen blir det till o sova lite,ska ju jobba halv åtta imornbitti :(

imorn blir det nog att vara med brorsan,bara ta det lugnt,slutar fyra så sen blir det väl till o äta nå gott o sen hem till mej o chilla typ...vi får se vad det blir.

Puss puss på er o ha en trevlig fredag o helg ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0