Fotboll ikväll...

yes ikväll ska jag jobba på Norrporten arena,tänkte att efter jobbet,slutar klockan 16 så åker jag å köper en subwaymacka sen åker jag hem å äter o fräschar till mej lite o försäker åka dit till typ 17:30...

Håller verkligen tummarna för att de vinner ikväll mot göteborg! D vore great ;)

Förresten tror jag har glömt att skriva om att när jag o Emelie var på en förfest i lördags så dök Linus Hallenius upp med sin närvaro,det var kul,trevlig kille! Han chillade eftersom det var match dagen efter på söndagen o det hade vi SJÄLVKLART överseende med :)

Nu har jag haft medlyssning här på jobbet,det gick jättebra,var Ina som lyssnade på mej o jag fick högsta betyg! Jippi!

Åh så skönt nu är det bara 1 timme o 45 minuter kvar att jobba sen är denna arbetsdag slut också,hej vad det går ibland :)

Det var så skönt imorse när jag vaknade o märkte o kom på att jag hade städat igår,det kändes sååå fräscht,mmm me likee!

Får se om det blir lite sola ikväll efter matchen,den är väl slut o jag är ifrån där vid 21...sola sen hem å duscha,se lite tv o sen somna in,låter väl bra? :) Helt okej för mej.

Sitter även o funderar på om jag ska boka o vilka dar och så jag ska boka flygbiljetter till Stockholm,tänkte ju åka dit när jag har semester o umgås lite med brorsan medan han jobbar där 4 veckor i sommar...helgen vecka 31...vet inte om jag ska boka hemresa på tisdag eller onsdag,hade ju velat gå på allsången på tisdagen :) Om den går fortfarande,när slutar den,någon som vet?!

Puss puss nu ska jag vila lite från tangenterna ;)

Ha det brrra. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0