Äntligen FREDAG!

Åh I Lööööve fredagar,speciellt när man är ledig helgen å det är jag nu! Åh vad underbart,tänkte bara ta det lugnt hela helgen...bara chilla,idag efter jobbet tänkte jag köpa med någon mat o åka till mamsen å Anders å äta sen ska jag ut till min kusin Therese o hälsa på henne å Maya lite...

Prata lite om resan och så...vi har inte setts efter det så det blir mycket prat ikväll därute,men det är bara kul :)

Nu har jag inte mycket kvar här innan det blir helg,1 tim o 45 minuter i trafik,gött!

Försökte få tag på mamsen men hon svarade inte,får se om jag får tag på Anders,tänkte höra om de blir hemma så jag inte åker dit i onödan.

Vädret är piss ute,blåser kallt,ingen sol...

Igår förresten så gicket det inget vidare,Giffarna åkte ur svenska cupen efter förlusten igår mot Göteborg med 2-3,surt sa räven! Men men nu får de satsa till 110% på allsvenskan istället,inget ont som inte har något gott med sej ju :)

vi hörs nu ringer mamsen! ;)

Puss puss puss på er! Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0