Åh...

fattar inte att man är så trött! Går ju aldrig över känns det som,även att jag sov över imorse...vaknade 10 började 8:30 oops! Men men det löste sig ju såklart.

Ända sen jag kom hem har jag sprungit runt,nästan iaf...mamsen var förbi o jag visade vad jag hade shoppat igår på birsta med Maria :) Hon gillade det nästan lika mycket som jag.

Har tvättat o städat lägenheten efter att hon åkte...hon fick även se bilderna från Ayia Napa med flera :)

Åh nu ska jag snart hoppa in i duschen tänkte jag,sen ska jag krypa ner,får se om man får till det så det blir en tidig kväll ikväll,good luck säger jag!

Är verkligen en kvälls/nattmänniska...men imorn ska jag ju jobba på Gif-IFK Göteborg,matchen i svenska cupen,utan brorsan vid min sida! Hur ska det gå?! Men jag har ju Anders Nilsson där bredvid å Wallin såklart ;)

Sköter ju musiken/ljudet på giffarnas hemmamatcher nuförtiden vetni!

Nej nu blir det duschen,ska lägga in en bild här från i fredags först bara...

Puss puss

Ciao! Ha det bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0