Trött ett bra tag...

har varit så sjukt trött i flera månader nu vet inte vad det beror på...

Men nu skall det bli ändring på allt sånt,nu ska det börjas tränas å ätas nyttigt så man är fit när bikinisäsongen kommer ;)

Det är jag och min underbara kusin Emelie som har skrivit kontrakt å skall lyckas med detta tillsammans.

Springa 3ggr/vecka och promenera de övriga dagarna. Även träna mage,rygg och armar på egen hand hemma. Gött!

Igår var vi ute å sprang,jag hade inte sprungit sen tjejmilen i augusti *puh haha men d var skönt som bara den efteråt. Då drog vi hem,duschade(jag tvättade också) sen åkte vi å handlade,sen hem å lagade världens i särklass godaste chili con carne!

Å man somnade ovaggad igår vill jag lova,efter alla activities,åh vad skööönt...

Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0