Längesedan...

Nu är det längesedan jag skrev här,jag är ingen "riktig" bloggare,vad nu det är =D


Ja man jobbar,sover,äter,tränar och umgås med familj och vänner.

Även att man fortsätter spendera pengar i massor i början av månaden,drottning för en dag hahaha herregud ;)
Inte lätt när man är shopaholic, elle? Nej jag måste skärpa mej,garderoben svämmar ju redan över..!

Nej nu är det nog,så onödigt asså :) Inte lätt när det är svårt inte...oh lord Linda Linda haha

Nu sitter man å knegar,jobbar till 17:30 sen blir det promenad,som igår,så skönt,men mörkt å halt :(

Ska ju åka till stockholm å springa premiärmilen med min kusin sön 30 mars så nu är det att se till å följa träningsschemat så man orkar med milen ;)

Puss å kram på alla mina kära hjärtan,ni vet vilka ni är...me love u so much.

Kommentarer
Postat av: Blomman

Även om de blir länge mellan gångerna så har du en trogen läsare :D kramkram

2008-02-20 @ 15:07:39
URL: http://blomkviiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0