Glömde...

...säga att jag åker till Stockholm på fredag,åker hem måndag. Emelie flyttar ju på fredag och eftersom jag är lite ledig så tänkte jag passa på att dra ner och va med henne där i helgen,det blir gött!

Skönt på jobbet när man jobbar tidig morgon för det är sååå lugnt.

Hade världens fråga här en kille som ringde...han hade ju hört att vi som kan svara på allt så han undrade: Om det är -6 grader och jag har en hastighet på 110km/h hur kallt är det då så att säga..?

Jag googlade på det utan resultat men sa att han kunde ju ringa en meteorolog så kanske han/hon kunde svara..?

05:55 på morgonen...ja vad säger man.

;)

Ciao Puss!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ha det underbart i stokholm... ragga lugnt:P puss

2008-12-29 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0