Utgång

igår var jag först med mamma och drack med henne o åt gott på våningen,hur mysigt som helst! Sen åkte jag hem till Maria o fortsatte dricka där med henne o snackade en massa. Vid ett åkte vi ner på stan,gick först på Svenssons sen gick vi till Stadshuset där jag träffade Emelie o Anna!

Sen väl därinne träffade jag en massa roligt folk som jag inte träffat på länge så det var najs :)

Även att vi hamnade på efterfest inatt kanske somnade vid halv sju efter en låååång promenad hem,puh!

Jaja kul hade vi iallafall helt klart ;)

Nu sitter jag å väntar på att Madde ska komma,ska bli så kul att få träffa henne igen,var så jäkla längesen nu!

Idag var jag ner en sväng på stan med mamma o åt glass o var på apoteket röda näsan :) haha bra smeknamn på Systembolaget. Köpte också lite snacks till ikväll o lite dricka...

Nej nu ska jag lyssna musik o ladda inför utgång! ;)

Puss puss ha det gott

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0