Efterfest!

I helgen när man var ut blev det efterfest både fredag  o lördag! Not bad! Hahaha hur grymt som helst ;)

I lördags var det jag o Madde som gick ut o levde om,var hemma hos mej först o drack smultronvin,öl o bailey´s mums! Sen sjöng vi karaoke med hjälp av youtube-lyrics :) haha störtskönt lät det ju såklart! Så jäkla roligt o umgås med Madde igen...

Får se vad det blir till helgen,Maria fyller ju iallafall år på fredag så då ska vi kanske ut o busa lite ;)

Har förresten bokat min tågresa till o frrån göteborg nu,åh vad jag längtar!

Puss puss så länge ha det gott!

Ciao sov sött när det är dags,jag har några timmar kvar tlll jag får krypa till kojs...

Hejsvejs!
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0