Åstön

ikväll har jag varit ute på åstön å ätit räkfrossa o tacobuffé...åh vad mat! åh vad mätt man blev...först döhungrig sen dömätt :) som vanligt,aldrig lagom elle

det var jag ,Emelie,Alle,Anna o Sandra,mycket trevligt att vi styrde upp så vi kunde träffas allihopa en fredagkväll :) Tack så mycket för sällskapet.

efter vi hade varit där o ätit o druckit gott så köpte vi glass i statoil torsboda hahaha herregud det var en liten rolig upplevelse ;)

flum flum... :D

sen åkte vi hem hit till mej o Emelie o Sandra hade fått för sig att de skulle åka till stockholm ikväll så de skulle skjutsa mej o vi skulle gå ut där o så...så jag packade snabbt ner det sista o var klar med avfärd...när de säger att det blir nog inget,å det var för att inte all ville åka... :( men men jag hade ju ändå bokat min buss imornbitti klockan åtta så...

vi stannade kvar här o kollade lite tv.vi stannade på bombay dreams på SVT 1,helt okej o vila ögonen på medan man målade naglarna ;)

nu har jag fyllt mp3:n med en massa nya låtar så jag har nått å sysselsätta mej med på bussen imorn...suck trist det är o åka själv :( Emelie kommer o hämtar mej vid tjugo i åtta,hoppas vi båda vaknar på bägge håll imorn bara! annars vore det synd...

jaja nu måste jag kolla väskan en sista gång o fundera om det är nåt mer jag ska tänka på...sen ska jag hoppa ner i bädden o få min skönhetssömn är så trött o har så ont i skallen! dunk dunk dunk...

sov så gott o ta han dom er...

Trist förresten att vädret blivit sämre,huvva! Me no likee.

Ciao! Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0