Träning för fulla muggar.

Just nu är det hårdträning och jobb som gäller,tungt men sånt är livet sometimes :) Vill man bli snygg så är det den enda vägen ;)

Den här veckan har än så länge sett ut så här ang träningen:

Måndag: Powerwalk 35 min.
Tisdag: Löpning/powerwalk 30 min.
Onsdag: Löpning/powerwalk 30 min.
Torsdag: Simning 50 längder.

Härligt å träna när man märker resultat...

Nu ska jag snart ha rast här på jobbet,jobbar till 23,suck!

Men har ju varit ledig två dagar så ska väl inte klaga,men men...

Puss puss ta hand om er ;)


Kommentarer
Postat av: blomman

Vad duktig du är Linda. här faller de fortfarande snö och inte så roligt att ge sig ut alla gånger :/ Hoppas vi ses snart :) PussKram

2008-04-11 @ 10:45:35
URL: http://blomkviiist.blogg.se
Postat av: maria

du är så duktig!!! =)

2008-04-11 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0