Singstar!

Åh vad jag älskar singstar! Haha igår var vi ett gäng hemma hos Suz och åt godis,snackade,dansade,lyssnade musik,hade allmänt trevligt :)

Vissa drack alkohol och andra inte,jag var en av de nyktra,skulle ju upp och jobba imorse...

Suz har iaf singstar R&B och jag tycker ju d är så roligt. Jag tävlade först mot Johan några låtar sen mot en som hette Sofia och jag vann alla! haha vad grymt va´? :) Mycket kul

Sen satt jag där själv och sjöng låt efter låt,jag hade nästan sjungit alla innan jag åkte hem haha

Där satt jag å sjöng medan de andra låg i soffan å halvsov ;) Iallafall en,blev lite för mycket tequila där tror jag hahaha herregud.

Nu sitter jag iallafall här på jobbet,jobbar till 18 ikväll. Jag hoppas att bror har kommit fram då,han bor ju i Luleå och åker hem bl.a på varje gifmatch eftersom han är speaker där...och imorn är det dags igen,har inte gått alltför bra de här 3 första matcherna så imorn hoppas vi på storvinst mot Ljungskile!

Imorgon är det extra kul för jag ska lära mej å sköta ljudet,ska sitta där bredvid bror i speakerhytten å sköta ljudet under matchen,det kan bli intressant ;)

Puss puss nu måste jag jobba vidare,återkommer sen med min önskelista,jag fyller ju år snart...härligt d ;)

C ya soon!

Ciao!

Åh Emelie: Tack så jättemycket för att du hjälper mig med utseendet här på min blogg,du är så grym,love u so much.

Tack också till alla er som läser bloggen,me likee ;)

Kommentarer
Postat av: S_u_Z

Hehe, du var så söt när du satt där alldeles själv och sjöng! :D

2008-04-14 @ 17:20:02
URL: http://suz85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0