hallå hej!

Sitter här på jobbet med lite drygt 45 minutes kvar till hemgång,åh vad gött!

Var i Stockholm för en vecka sen med mina älskade Emelie och Madelene. Härligt å komma iväg lite...

Vi åkte buss ner,var framme 12:45,gick å hämtade ut nummerlapparna till premiärmilen som skulle springas där på Djurgården på söndagen :) Sen gick vi på systemet och köpte lite öl för att sedan komma till Vanadis hotell där vi skulle bo...men det uppfyllde inte våra krav,inte alls bra så bo inte där! Så då ringde vi till 118118 och frågade om ett hotell i city,det fick bli scandic continental,alldeles vid centralen,så vi bokade ett rum där och ringde efter taxi och åkte dit,åh vad skönt det var,synd bara att klockan rann iväg och nästan var 16 när vi kom dit!

Men men det var en lyckad resa,var ut en sväng där på lördagkväll,drack 2 öl...gick hem vid 2-tiden,klev upp strax före 10 och åt en rejäl frukost inför löpningen. Strax efter elva drog jag å Emelie iväg mot premiärmilen,när vi kom fram kollade vi läget lite,värmde upp,och Emelie som har problem med sina benhinnor bestämde sig för att inte delta :( stackars sötis,du som är såååå jävla grym och det menar jag verkligen! Du är bäst! Önskade verkligen att jag hade kunnat trollat bort det åt dej!

Loppet för mej gick helt okej,bättre tid än tjejmilen,alltid nåt d :) Härligt väder och fin miljö att springa i där,två varv a 5 km på norra djurgården.

När vi var ut förresten så var vi på K15 först sen på Laroy...

Efter loppet drog vi till hotellet,duschade,packade ihop,sen styrde vi upp med Madde och käkade och så innan vi begav oss till centralen och åkte hem...borta bra men hemma bäst,så är det. :)

Nu slutar jag snart,lovely!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0