Fotbollsmatch!

Ikväll är det dags för GIF-Sundsvall att möta Ljungskile på hemmaplan,jag sutar jobba 16:45 och då ska jag åka till Norrporten Arena direkt och sköta ljudet,reka lite och så... :) Det ska bli roligt,jag fick reda på lite hur det går till igår av brorsan,han sitter ju där bredvid mej så jag känner mej lugn!

Nu har jag precis haft min första rast,är sjukt trött,tror jag måste ta mej en kopp kaffe så man vaknar till liv haha bäst så tror jag :P

Hoppas ni får en bra måndag,take care så länge!

Puss och kram ;)

Kommentarer
Postat av: blomman

Vad jag hörde så hade du skött ljudet alldeles utmärkt :D

2008-04-15 @ 17:04:48
URL: http://blomkviiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0