24 år!

Idag är det min födelsedag :) Sitter och jobbar nu,slutar klockan två,störtskönt med kortdag,fick ledigt 3 timmar på em,gött gött.

Så när jag slutar idag blir det till att åka hem och baka en tårta :D Och lite annat småfix...

Åh vad jag längtar till jag slutar,blir trevligt med lite främmande hos mej,nära och kära,go´fika och presenter får jag hoppas ;)

Härligt väder vi äntligen fått hit till Sundsvall,nu går vi mot ljusare tider,underbart!!!

I löve sol och sommaren...

Till helgen bär det äntligen av till Stockholm igen,den här gången tar jag å Emelie med oss Sandra ;) Det kommer bli grymt skoj,lite shopping,god mat och party såklart!

Ikväll så ska jag även bli uppvaktad av Emelie och hennes homies på bite line,det blir skojsigt.

Puss puss så länge ha det bäst,kom och ät tårta i eftermiddag vettja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0