Trött,trött,trött

Åh vad trött man är efter helgen,en lååång bussresa och ingen sömn typ,man hade ju tur som var ledig i måndags iaf :)

Nu sitter jag på jobbet,har lunch,skönt är lite tungt idag men nu har man ju jobbat hälften,även att jag ska hem å tvätta när jag slutar,booring...

Har haft det mysigt igår å i förrgårkväll med fika på Wayne´s, i måndags var det jag,Emelie och Madde som satt å surra skit å igår bara jag å Madde...Emelie jobbade å sen var hon så trött. Det blev verkligen impulsfika igår haha. Jag hade duscaht å lagt mej å slumrat till en stund efter jobbet, så ringde Madde där efter sjusnåret och då bestämde vi plötsligt att vafan ska vi ta en fika,ligga här å dega själv,suck ;) Så då sminkade man på sej å tog bilen ner till Wayne´s så himla mysigt.

Vi fikade båda varm choklad med grädde och maschmallows,mmmums

På fredag ska man ut å kolla stan,var ett tag sen,bara ut å chilla lite med Madde å Emelie,sen på lördagmorgon drar jag å Madde till STHLM,skönt å komma bort lite,byta miljö.

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0