Nu är det snart dags...

sitter här på sängen nu å borstar tänderna,har tagit fram det jag ska ha på mej på resan nu å packat min ryggsäck med lite tilltugg å dryck,brorsan har resten av maten...vi kommer inte hungra ihjäl iaf :) Gött d

Är ju ett dygn vi är borta så...å en lååång resa dit å hem,Ljungskile 70 mil.

Har målat naglarna blå även,men tummen har blivit lite taskig nu,var väl inte riktigt torr när jag åkte från mamma så..känner jag mej själv rätt så är det bäst å inte kolla på min högra tumnagel för då kan jag inte sluta gräma mej att den inte är lika snygg som de andra sk lyckade naglarna...

Jag å mina tusentals lyx-ilandsproblems herregud som vi brukar säga :) väldigt ofta,för ofta

Jaja nog om detta hoppas ni har en trevlig fredagskväll å en god natt och lördag för nu åker jag and my bro´och en hel buss å kollar fotboll.

Hejja GIF å fan om vi inte går upp i år! Bollen är rund allt kan hända...

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0