Min blogg!

Åh min blogg har fått ett fantastiskt utseende tack vare min älskling Emelie :) Hon lär sej lätt den där damen,en kväll hos Bellita sen så kunde hon så gott som köra på själv :) Thank you so much sweetie! Very grymt.

Sen i måndags har jag ju försökt få bort mitt jobbpass på lördag eftersom jag så gärna vill åka på giffarnas match i Ljungskile,den som SKA/MÅSTE ta de till allsvenskan,det är bara vinst som gäller...ja iaf haha nu har jag äntligen kirrat det, mha en kollega och min kära coach Ingrid.

Så nu är det jobb imorn till 19:30 sen hem å fixa inför resan med allt vad det innebär,ladda låtar till mp3:n kolla vad man ska klä sej i and stuff, åh alltid lika jäkla svårt d där med utstyrseln hahahaha för mkt kläder har man som "de" brukar säga...

Mamma sa att det skulle bli skitväder,men vi får hoppas att de har fel...

Måste ju se till att man har å äta på bussen så man klarar sej också,frukt å dryck,både alkohol å utan...får be bror ordna med d jag vill ha från affären imorn jag hinner ju inget den tiden jag jobbar,suck dålog planering men blev ju så hastigt nu att jag kunde följa så,men det ska bli riktigt skoj.

Innan jobbet idag så var jag hos mamma och hälsade på,köpte med mej en kanelgömma som jag,mamma å Anders fikade av,Mmmums d.

Bilen har det inte hänt så mkt  med än,å idag så hände såklart en till grej,torkarbladen pajade så de gick inte å köra de,är det inte det ena så är det det andra,sa flickan som blödde näsblod :) Så nu får Anders något mer å pyssla med...

Undra om man ska ta å släcka ner datorn å få sig lite sömn för det blir det väl inte mkt av imrgon-natt antar jag,åker med bussen 01:30 från navet mot ljungskjile,35 pers.. får slå på några myslåtar när man vill koppla bort å vila lite i sin egna värld ;)

Pratade med K igår iaf,hade ju inte pratat på 2 dar så d var ju trevligt,även idag snackade vi líte,everything shows,,,

Nu ska Linda sova sin skönhetssömn,åh skönt d,trots att sängen är lite toooo

Take care and welcome to my blogg, i hope you enjoy it,because I do that! ;)

Pussar å kramar till mina nära och kära,ni betyder så mycket för mej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0