Ledighet

igår var man ledig,gud så skönt å bara vara. Klv upp vid halv elva,låg och kollade tv hela morgonen och halvsov,mmm vad mysigt! Sen vid tolv skulle mammas sambo Anders komma till mej och vi skulle kolla efter vinterdäck å vinterförbereda bilen lite men det blev väl nån timme senare för jag märkte att mitt körkort var borta så jag var tvungen att leta lite efter det,,,utan framgång :( 

Men vi kollade lite däck iaf å bestämde oss för att ta det på torsdag när man fått pengar å så...kan Anders greja med min bil medan jag jobbar på torsdag,blir kanon det.

Även att jag den senaste iden fixat så jag har hela greys anatomy! 1:an 2:an och 3:an alla säsonger,så jag å Emelie ska väl plöja igenom de här när vi får tid...även Wallanderfilmerna är på G och Rocky-collection 1976-2006

Förresten igår när vi hade kollat lite däck på nätet så drack vi kaffe här sen åkte vi på Eclair och köpte med oss en blåbärsbakelse till mamma, som är hemma och är sjuk...

Hemma hos mamsen dammsög jag och hjälpte henne lite...hon var helt slut i kroppen så det är klart att jag ställer upp för henne! Älskar dej mamsen.

Ja vad händer idag då? Inte mycket,så lite som möjligt,vädret är piss å även min skalle mår pyton,fyyy vet inte hur jag ska bli av med denna huvudvärk...Man tänker så mkt så skallen går på högvarv,varför är det såhär,vad är det som händer? Finns bara en person som kan svara på DET

Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla lite Wallander strax,tror jag tar den första filmen Inna frosten :) Gött

Stackars min Madde förresten som jobbar i en butik fyra dar den här veckan där de har problem med värmen,hon stackarn får klara sej ed 10 grader!!! My god,en sista dagen imorn...hopas hon inte blir sjuk inför sitt nya jobb på måndag iaf...

Ja nu ska jag sluita skriva det är redan för långt...kanske skriver jag igen ikväll,annars imorn

På återseende ;)

Ciao Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0