Work work work...

Idag hade man delat pass på jobbet så mellan det hade jag tänkt att gå in på Taurus och boka tid för en till tattoo men de hade såklart stängt just idag, suck! Men men får fixa d nån annan dag den här veckan då. Så då drog jag Emelie och Madde till sidsjön å gick ett varv i solen ;) Skööönt med frisk luft och motion...

Sen släppte vi av Madde i stan och jag å Emelie delade på oss, duschade å chillade för att sedan träffas en sväng igen å jag skjutsade min Eimeli to work förstås.

Sen var det dags för mej å jobba de fem sista timmarna för dagen å det gick riktigt bra trots att jag varit sjukt trött å haft ont i skallen sen jag klev upp imorse. :(

Jag har även räknat ut att det är 19 dgr kvar till min semester,nedräkningen har börjat :P

Måste skriva lite mer om helgen,glömde ju att nämna att jag var på Gifmatchen i lördags å efter den blev det bira å middag inne på Olle sen blev man kvar där hela kvällen förutom när Emelie hämtade upp mej å Madde när vi åkte hem till mej en sväng å drack lite vin å stylade oss lite mera.

Emelie var vår underbara chaufför med min bil så det var döskönt, även att hon målade sin byrå i väntan på att hon skulle hämta mej då på natten hohoho söt hon är =S

Vi var på Olle hela kvällen Madde och jag å drack bira och dansade all night long till man åkte hem redan vid två iofs men det hade ju sin förklaring det, om man säger så ;) *blinkblink

Pussar och kramar till alla därute,peace out! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0