Träna

Just nu handlar mitt liv om att träna och äta nutrilett så jag går ner i vikt å börjar känna mej tillfreds med mej själv och min kropp, jag ska verkligen kämpa nu, tänka på mej själv och allt vad jag vill göra.

Jag tackar gudarna för att Emelie och Madde och min familj finns i mitt liv utan de, mina närmste skulle allt gå åt helvete.

Den här veckan har man kört i gång stenhårt å den ska fortsätta som den började redan i lördags med att springa,idag var det dags igen å det kändes ett snäpp bättre idag åsså som det gjorde i lördags sen gången innan...så d går framåt vill jag påstå å det är klockrent ;)

Åh det här kommer gå sååååååå bra, jag känner d, å hoppas på att även en drömprins dyker upp för mej i sommar, den som lever får se vad sommaren har att erbjuda ;)

Pussar å kramar på er nu ska jag lägga mej i sängen å kolla tv tills jag somnar

Lots of lööööve! Ciao så länge... Till sist bara: jag säger bara M *ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0