Som en ny människa...

Igårkväll la man in de härliga räkningarna,lika roligt varje månad d! :) Sen somnade jag rätt sent så jag var trött imorse...innan jobbet åkte jag till fresks för att välja ut en bänkskiva som jag ska byta i köket,det gick kanon,den beställs väl till veckan.

Sen hade jag turen att få sluta 2timmar å en kvart tidigare,sååå skönt! Då åkte jag in på hårcentrum å klippte mej så nu är jag som en ny människa ;) I love my new haircut!

Efter det åkte jag hem å tvättade sen tog jag farväl av mamsen å Anders när de skulle åka iväg med husbilen över helgen till Norrfällsviken,åh vad mysigt d hade varit å följt med men jag jobbar lördag så...forget that. Istället blir det mys med Emelie hela dan. Vi ska börja med att springa runt sidsjön imorn,intervall...sen sola och grilla och allt vad det blir,men d är imorgon :)

Nu är vi här hos Emelie och ska sätta igång en film och sen slumra in...

Puss puss och godnatt!


Jag älskar er Madelen och Emelie!!! Tack för att jag har er båda...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0