Skönt med helg.

Idag har man sprungit,slappat,jobbat kväll,slutade klockan 00 så kom hem för inte så längesen,nu pratar jag med Emzi en sväng ska slå igen mina ögon snart så jag pallrar mej upp imorn...

Det var segt å jobba idag,var sååå icke motiverad till d idag...huvva inget vidare såna dar men det är bara 11 dar kvar till min semester så det är bara å bita ihop ;)

Imorgon blir det jobb 11-19:30 sen sola och hem å fixa sej inför utgången, Mmm vad jag älskar helgerna. Ledig lördag å då kanske d blir fest hos släktingar som gift sej å fyllt 40 :) Blir najs det,hoppas det blir kanonväder bara,lite roligare då.

Nej nu ska jag lägga mej,sov så sött.

Mycket kärlek ;) Puss Puss Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0