Midsommarhelgen

Happ så var ännu en helg över. I fredags på midsommarafton var jag helt ledig,sprang med Emelie på förmiddagen och handlade det sista till vår picknick som vi skulle ha, jordgubbar,grädde, sill,potatis osv...

Sen åkte vi hem och gjorde oss iordning och gjorde salladen klar å packade in i bilen å funderade på var vi skulle åka, vå åkte bort emot njurundahållet å stoppet blev i bredsand ute på en jättehärlig pir där vi bredde ut filten å satte igång grillen :) Sen var d bara att njuta av maten å solen å drycken å alla godsaker vi hade med oss,åh vad mysigt vi hade d.

Vi snackade en massa...överlägset gumman, you and me :)

Vi var där  från 15-19 sen packade vi ihop å åkte hem till mej å såg film å sen var det dags för Emelie att åka hem, hon skulle jobba 10-22 så jag skjutsade hem henne och sov där...



Sen på lördagen, alltså igår var jag å jobbade sen efter d var jag å Madde ut på Olles å det var fett nice ;) Mmm I really love to dance,I will forever do that! Åh! Sweet!


Även att man kom hem typ fem inatt,Emelisötis hämtade mej å resten med min bil så vi slapp åka taxi eller gå, tack för att du ställde upp!

Sen kom man hem,duschade å när man precis har somnat ringer såklart mobilen...

Så kommer vi till idag, man vaknar upp efter att ha sovit 4 timmar, åker å jobbar 3 timmar sen hämtade jag Madde, vi åkte å la oss och solade i en park sen blev det till å hämta Emelie å springa runt sidsjön...*puh

Godnatt snart blir d sängen,börjar 06:30 imorn även suck! Hatar verkligen tidiga mornar

Puss å kram på er allihopa

*smack och sorry att det blev så lååååååång... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0