Åhhh...

vilken dag. Den började med att jag klev upp halv sex,jobbade 06:30-15:00 sen la jag å Mli oss i en park å solade nån timme,åh vad skönt ;)

Sen blev det shopping på stan, en sallad från coffeehouse ute på filten,sen birsta till de stängde,åh snacka om storshopping idag,herregud att man aldrig kan ha handfängsel när man är ute i butiker,katastrof...haha

Ja sen bar man upp allt,plockade upp det å gjorde iordning lite i lyan med nytt överkast,lite schyssta kuddar mm...å provade alla plagg jag på nåt sätt fick med mej hem :D

Jaja nu är jag iaf helt jävla slut i hela kroppen har duschat för ett tag sen efter städning å shopping blev man lite varm i kläderna *puh

Nyss pratade jag med Emelie å hon ska sova hos mej inatt så snart ska vi gå emot varann å sen ska hon få se hur jag fick det med det nya jag köpte idag, det blev riktigt snyggt,har dock inte bytt ut bordet,orkade inte bära upp de nya så de ligger kvar in the car...


Carpe diem kan jag säga att jag har gjort idag!

Lev dagen som om det vore den sista kan man också se d.

Pussar och kramar,sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0