Oooh

Vad trött man kan va,måste vara efter förra helgen, det kommer ju efter brukar man ju säga hahaha Sweet!

Igårkväll hade jag å Emeliegumman d mysigt med film å snack om vissa personer ;) Mmm även att jag inte va så social i 40 minuter av filmen men det är smällar man får ta,eller hur baby? Blir ju så när man är 94 mil ifrån...alldeles för låååååångt vill jag påstå.

Nu kollar jag på golden league har jobbat min sista dag idag nu har jag semester i 4 veckor! Oh I Love That! Ska åka med bussen till Luleå imorn å hälsa på brorsan åsså ska vi ut å campa några dar med husbilen, d ska bli så mysigt, skönt å bara få komma bort å känna att man är leeeedig. Jobbigt bara att bussen går vid 8 å är framme vid halv fem, sucksuck vad jobbigt men ska ladda massa musik till mp3:n så jag klarar mej hela vägen.

Ska även ladda mobilen så jag kan prata med mina underbaraste ;)

Love U ni vet d babies...

Pussas

Kollade förresten sistaminutenresor idag efter jobbet med Maria men de var så dyra så vetefan om det blir nån resa utomlands,kan bli en sväng några dar neröver landet istället med henne plus att jag hoppas få komma iväg till Helsingborg, sen får jag ju sällskap här en vecka av en underbar människa igen,skönt å umgås en vecka å lite till istället för bara två nätter...

;) *blink  K****l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0