Oh baby...

Ja var ska jag börja..? Den här veckan går ju till historien,I will never forget säger jag bara,herregud! Jag finner inte ord för detta,hur kan nåt kännas så bra å va så bra från första sekunden jag fattar d inte å kommer nog inte göra det heller,inte än iaf...

Började i tisdags sen efter tre dar ses man IRL that´s fucking great! Från första stunden i fredags förmiddag till igår när det var dags att säga hejdå...Oh thanks god ;)

Får hoppas att den här semstern som jag snart kommer få går fint å är trevlig som sagt men längtar samtidigt till om cirka en månad då vi förhoppningsvis ses igen...

Artister man såg då... Melody club,Timbuktu,Europe,The Ark,Sahara Hotnights,Björn Rosenström typ så...

Nej nu ska jag snart krypa ner i min sköna men tomma säng igen å vila lite så jag orkar jobba ikväll :(

Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Maria

riktigt bra artister var det :) synd bara att det regnade :/

2007-07-15 @ 23:57:03
URL: http://blomkviiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0