Jahapp...

i helgen var man ut i fredags,fy satan vad sent d kan bli ibland,somnade väl in i min skönhetssömn vid halv nio på morgonkvisten ;) roligt värre hahaha

sen på lördagen var jag på bröllopsfest hos släktingar som gift sej, det var mkt trevlig,gott sällskap god mat å god dryck :) sen blev det sängen vid halv ett redan men det var alldeles lagom d, så sjukt trött hela dan...huvvaligen det är hårt att ligga på topp!

i söndags jobbade jag 15-23:30 sen blev d hem å sussa för att sen kliva upp å jobba idag...

idag fem minuter innan jag skulle sluta jobbet alltså 19:25 fick jag även reda på att min länge cancersjuka moster hade gått bort idag på eftermiddagen :( fy fan jag blev alldeles chockad å är det fortfarande, fastän att hon varit sjuk så länge känns d så ofattbart...ja vad ska man säga jag är helt tom inom mej.

Nu ska jag fortsätta chilla med bror som är här hos mej nu, mamsen å Anders är ute hos mormor, de åkte ut mamma å hennes syskon för att berätta för henne...får väl se när de åker förbi här å hämtar brother...ska upp å jobba halv sju imorgonbitti jippiii!!! älskar att kliva upp tidigt *not herregud I hate it.

Puss å kram på er *smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0